Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, January 4, 2011

I-CITY, Shah Alam

26 Disember 2010

malamnie bola Malaysia vs Indonesia kat Stadium Bukit Jalil..
ala.. yang Malaysia bantai Indon 3-0 tue mendenyee..
tp mlmnie aku x pegy stadium pun.. penat kut.. alahai!
so, aku n separuh drpd family aku pegy i-city.. dr taun lepas kakak aku
ajak.. aku x pegy2 jugak2.. at last, smpi jugak aku kat cni..

nie mimang nais.. suke sangat!

nur safiah amani with mohd anas (budak nakal)

sorg je kakak aku tade padahal rumah dye blkg nie je..

nur safiah amani with arfan adlan

gedik je budak nie tp chumil.. <3

nie pun nais jugeee!

hey hey! wtpe tue dgn moooo?

tade keje main tetek lembu..

mak su dengan safiah.. hey! <3

mak su, afrina atika and safiah main perah2 susu lembu.. (kunun mcm keluar plak)

mak muke serius je.. huhu!

nak amik letak dpn rumah bley x?

my sista, Nazimah Shaharudin..

aiceh! mcm bangge je muke..

sgt sygs budak ini.. <3

cepat2! japg pak guard tiup wisel!!

nak jugak.. haha!

syh! syh! yg lain taley dekat.. peace!!

mak chumil je! ily mak! <3

my sista, Zurihan Shaharudin

buat2 chumil pule.. :D

gamba paling poyo.. haha!

candid!

yes! aku da gemok.. haha!

cian papa anas and anis kene keje..

dengan amoi chantek!!

hey mama! senyum!

rabbit! toink! toink!

mak versi chumil part 2!

badan da xlarat but still ley tersenyum..

merry christmas!

ok nak balik da.. bubye!

No comments: