Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, April 12, 2011

from Taiping with love (26-27/03/3011)

yeah! aku bekeje hari Sabtu dan Ahad.. nampak??
frust terok sbb xdpt tgk TEOS perform kat gig di Rainhouse, Ipoh..
aku ke Kamunting petang tue then tdo sane lar.. 
dpt jumpe 2 budak tecik chumil..
Anas and Anis.. lalalalalalalala~
mlmtue aku bwk dye pusing2 Taiping.. smpi tertdo2 atas ribe mak su.. 

chumil je budak nie..
pening sebab terbalik? c(:


haaa! ini hasil tangan aku sendiri.. (amik sendiri le maksudnye.. hehe!)

isuk pagi tue kitorang gerak pegy ke SDSI Kg. Garok, Selama..
i've never been here before.. so ini 1st time lar.. dlm 20km dr pekan Selama..
sakit2 juge le badan naik HILUX pule.. aku bengang gle dgn press2 drpd akhbar2 (cewah! akhbar kunun)
kome kate nak datang pastu ble aku call ley buat kerek pulak.. igt aku nak sgt ke call kome kalau bukan pasal keje? kunk hussin mencarot kunk hussin kate bulsit pule..
seronok aku tgk mak cik2 kat sane seronok bebeno timbalan menteri nak datang..
gotong royong le deme masak mcm2.. sedap juge mkn gulai kawah.. slurppppppp!

nie PRD Tapah.. Pn. Yusrina namenye..

balik daripada Kg. Garok.. pa lagi.. bantai tdoq lar.. x keras plak tulang belakang aku nie.. haha!

No comments: