Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, June 7, 2011

anjing OH anjing

smlm ken aku menunggang le my baby AHK 6010.. na pegy kedai je pun..
tibe2.. sretttttttttttttttttttttttttttttt! (bunyi emergency brake)
dang dang dang urghhhh aukk aukk.. mcm2 bunyi ade..

aku da terlanggar seekor anjing warne putih..
aku da sedaya upaya elak anjing tue yg tibe2 melintas depan aku..
pade mulenye dye da berjaye melintas tp dye bley plak patah balik..
tertonggek tonggang aku nak handle baby aku drpd tengkerap..
baby ku selamat just ada goyang ckit.. tp tuan baby lebam2 dan bengkak2 seluruh badannye..
sakitnye.. pagi tadi aku pegy keje kaki aku straight je.. ble aku bengkokkan..
perghhhhhhhhhhhhhhhh! punye lar sakit tulang kering aku..

nak garu blkg bdn pun taley.. nak pki baju tut tut pun sakit.. tp alhamdulillah tade patah riuk
ke luke2 cedere parah ke..



untuk anjing putih : maafkan saye.. saye x sengaje nak langgar awak.. 
lenkali lintas tgk kiri kanan tau..
da lepas lintas, jangan patah balik.. seb bek awak selamat.. (:

No comments: