Kipas Susah Mati

Monday, August 15, 2011

si KITTEN chumil

aku jumpe dye kat depan kedai si rabonah (Luqman Enterprise)
time aku beli Oblong kat Nice Burger..
dye men sensorang kat depan kedai tue.. sayu je ghopenye..
aku men2 r dgn dye jap tetibe ade seko kucing kaler putih dtg..
aku igtkan mak dye.. so aku blarh le.. maleh kaco anak dare dye..
sekali dye ley ajak si chumil nie bertumbuk.. 
aku pun ape lg.. angkat le bwk dye masuk lam kete..

so, aku pun tnye kat mak.. bley x nak bela dye nie?
memandangkan aku da lme x berkecimpung
dlm bidang pembelaan haiwan peliharaan nie.. mak kate MOJ! (Mak Okay Je) T_T

mlmtue dye kene kokak pulak dgn kucing jantan yg bajet ensem kat umah aku tue 
(bukan kucing aku, dye menumpang je)
naharey! x pasal2 cacat da kaki si chumil tue.. bengang je aku tengok!! 

pagi isuk time aku nak pegy keje.. tibe2 dye mengeliat baru bangun tido.. hehe!
aku sempat "tata" je kat dye.. tade hug hug.. tade kiss kiss.. 
balik dari keje aku beli lar whiskas junior utk dye tau.. RM 7.00 satu kotak..
(matikan enjin) aku terus cari dye.. lalalalalalalala~
tnye kat mak, "mane kucing ijah mak?" mak cakap, "eh! tadi ade.."
aku cari2 x jumpe2 jugak.. *pasrah
smpi mlm aku tggu dye.. dan smpi ke hari ini dye masih x pulang2.. 
dye lari sbb takuit kene ganggu dgn kucing jantan bajet ensem tue ke?
dye da mati ke? sob! sob!
MANE DYE?????!!
=(


No comments: