Kipas Susah Mati

Thursday, September 15, 2011

MULUT

only God knows why i did it..
yes, i'm no longer with "him"..
i made my own decision.. istikharah..
and i found the answer..

SYED MUHAMAD FAIZAL SYED HASSAN

* dye bukan rockstar
* dye x famous pun
* dye x kuat pun
* dye x handsome mane pun (for me, dye handsome)
* dye kurus, xde six pack or wutsoever
* gaji dye x banyak pun
* pendek 
* kurus
* x blaja tinggi

tapi.. tapi sayanggggggg..

* dye sangat baik
* dye sangat berani
* dye sangat sabar
* dye sangat somel
* dye sangat BERANI JUMPA ABANG SAYA YANG GARANG
* dye sanggup nak terima singa betina macam saya
* dye sanggup layan kerenah saya
* letih da nak tulissssss..

for those yang suka mengata, cakap belakang padahal kau orang tatahu apa2 pun..
keep on!!
aku hidup kat dunia bukan kerana kau orang..
aku perlu jaga hati keluarga aku..
aku perlu jaga hati aku sendiri..
aku da penat dengan dunia aku yang dulu..
aku da banyak buang masa + duit
aku da banyak hilang masa aku dengan keluarga aku

yes! entry nie khas untuk kau orang yang x pernah faham pe aku rase, pe yang aku lalui selama nie..
ONLY GOD KNOWS WHY
nanti aku kenduri aku jemput korang..
aku x pernah lupa kawan2..
just sometimes please respect privacy orang..
CHILL!


5 comments:

syj said...

aku da banyak buang masa + duit
aku da banyak hilang masa aku dengan keluarga aku
+1

kita byk lupa pada cinta yang Hak

piejah said...

ye abang Sae.. tenkiu so much! i miss dat word..

syj said...

:)

yaya ruslan said...

cool entry nh. :)
steady ahh pjah!

piejah said...

hah! cool ka weyh? nie luahan hati aku je..