Kipas Susah Mati

Friday, November 18, 2011

BUSUK PUNYA OLANG

TIDAK!

ape yang tibe2 tidak nie?
itu jawapan aku kalau orang tanye "ko pernah kacau hidup orang + bf orang ke?"

aku suke quote nie :
i may be bent, but not broken, everything happens for a reason.. 
beacause if ALLAH brings you to it, HE will bring you through it..

hello peeps!
aku punya suka lar nak kawen dengan sapa..
dan mesti ade sebab kenape aku x kawen dengan ex-ex bf aku..
takkan aku nak cerita suma benda hal peribadi aku kan?
aku putus dengan Mohd Syaaban, Mohd Khairil Shazri, Mohd Syahir nak kena cerita semua ka?
gila lar! haih!
aku x kawen dengan depa mestilah ada sebab aku sendiri..
dan kenapa aku pilih Syed Muhamad Faizal Syed Hassan jadi laki aku?

aku kawan dengan Mohd Syaaban 3 tahun..
pasaipa aku putus? ada lar sebab dia..
aku kawan dengan Mohd Khairil Shazri 1 tahun..
pasaipa aku putus? ada lar sebab dia..
aku kawan dengan Mohd Syahir 2 tahun..
pasaipa aku putus? ada lar sebab dia..

aku kawan dengan Syed Muhamad Faizal sekejap gila..
pasaipa dia jadi laki aku?
ada lar sebab dia..

sebabnya dia tue jodoh aku.. paham dak??

aku letih nak layan mulut longkang busuk mcm kome nie..
jodoh tue di tangan ALLAH S.W.T chor..
aku sendiri x sangke aku bley kenal laki aku then menikah dengan dia..

yang aku tau.. dia btoi2 nak kat aku..
dia ajak aku kawen.. sapa x mau?
jangan dok cbuk jaja hal peribadi orang boleh dak?
aku xkan sibuk hal2 peribadi hang kot..
aku jaga laki aku lagi baguih kot.. pahala pun dapat..
insyaallah.. amin..

disebabkan terlampau banyak KATA-KATA kot belakang aku..
alhamdulillah.. aku selamat menikah dengan suami aku yang tercinta..
Syed Muhamad Faizal Syed Hassan..
yes! aku sayang sangat sangat sangat kat dia..
ada aku kisah?
aku x rampas bf sapa2 pun..
aku pun bukan tunang orang @ bini orang time tue..
so what?????
yang penting mak ayah aku restu dengan jodoh yang telah ditentukan oleh ALLAH S.W.T
cukup lar.. buat dosa kering ja mengata aku kot itu kot ini..
pfffftttttttt!

aku sayang ang kot.. sampai bile2.. pomish!



11 comments:

misz anis said...

sabar okeh...kite tak kan mampu puaskan hati semua org..lantak p kat deme la maikel...yg penting mike bahagia....depe bg pahala free kat mike...terima jele..hahaha

piejah said...

mmg aku saba je pun yunk..
lantok lar.. aku x usik idup org pun kan..
aku mmg alu-alu kan kedatangan pahala free tue.. hehe!

Nur Atikah Mohd Kamal said...

gambar yang xtahan tu... ;p

Anonymous said...

setiap yang berlaku di dunia ni bersebab~

haiyoo perihal jodoh ni ditangan DIA rite..

bapak saya sendiri tidak tahu dia akan berkahwin dua~

piejah said...

ieka : hehehe! gambo udah halal.. :P

cik anon : betol! sume kat tangan Allah kan.. tp manusie nie yg suke buat diri dye tue mcm tuhan..

Nur Atikah Mohd Kamal said...

hhehehe..btoi2... ;)

piejah said...

hehehehe! c(:

syj said...

hai seronok ckp dgn cik anon :P

piejah said...

mane de..

syj said...

ittew la 2 anon :P malas nk login haha

piejah said...

hik! hik! betul lar tekaan saye.. =)