Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, November 15, 2011

S H E L L

R.I.P Marco Simoncelli
Pam & Rebut Peluang Memenangi RM 500,00.00

hehe! arinie last lar peraduan tue.. ade rezeki, ade le.. kalau tade pun tape..

ape kene mengene moto Ducati nie dengan Shell?
moto nie aku beli dekat Shell lame dah sbb suami aku tue suke sangattttt dengan moto nie..
nak beli btoi punya mmg x dapat lar jack.. pulun reja pun lum tentu dapat..
so, aku beli yang fake jela.. lame dah moto nie tersimpan rapi..
kadang2 dia bwk pi tido.. hehe!
suke sangat dye dengan moto nie.. :)

sebulan pastu dia menang contest Shell, dpt lar rm300 dengan set kereta Ferrari.. 
ala.. fake jugak.. ingat yg real punya..

contest bulan 3 punya.. dapat pun rm300.. hehe!

baru2 nie pegy tuka minyak itam..
tau dapat ape plak? SHELL bagi sudu gerpu ade cop SHELL.. hehe!

memang aku x guna lar.. saiiiyaaangggg punya pasal..

SHELL, sebab tarikh tutup peraduan last arinie..
aku tadela isi minyak kat ko tiap2 hari dah..
tuka2 le dengan PETRONAS plak.. haha! :D

No comments: