Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Monday, March 12, 2012

Advanced Birthday Present

assalamualaikum..

say goodbye to February..
we're in March right now..

aku suke February sebab hari jadi mak time tue, hari jadi aku pun time tue..
tahun nie plak, aku kawen time hari jadi aku.. bapak best!
tapi malam nak hari jadi aku kete baba plak kene hentam 
dengan cine gile bodoh mabuk sial!

betol lar orang tua cakap, "darah manis jangan merayap x tentu pasal"
aku ingat darah aku x manis da sebab tinggal nak bersanding je.. HEHE!
aku jawab manis je dengan mak aku, 
"mak, sume nie keje Allah.. yang penting kite perlu REDHOOOOO"

teruk BELLA depan belakang remuk..
baba diam x terkata.. xtau bape batang rokok abes time tue je..
sebagai tuan punye kereta, sayang nye kat kereta lebih daripada diri sendiri kot..

pandangan dari sisi belakang
pandangan dari sisi hadapan
 
 sekarang BELLA dalam ICU di Pusat Servis Proton..
hopefully BELLA sihat cepat ye.. amin ya rabbal alamin..

No comments: