Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Monday, September 24, 2012

Weekend Yang Berlemak

assalamualaikum..
seriously menyampah nak menghadapi hari senin.. Selamat Hari Senin!
padan muka punch card aku dengan baba merah hari nie.. :p
semalam sebelum kakak-kakak aku balik ke rumah masing-masing, semua naik atas timbang..
nak tengok apa perubahan yang berlaku.. adakah ianya baik untuk masa depan atau sebaliknya?

jawapannya dah tentu mengecewakan.. ada yang naik sekilo.. aku dah tentu naik 2 kilo.. haha!
nasebbb kau lar jah.. makan x hengat doniawi.. hari sabtu kak chik dok buat chicken chop..
aku pun x hengat berapa kali aku repeat mentekedarah menatang nie..

memang best!!

hari ahad plak lagi lar meriah katak! makan tengahari satnikebende ada atas meja..
mak ajak makan kat garage.. space nya agak besar kan (padahal dapur dah semak)

ikan jaket 2 perisa berbeza!

tengok nie mak buat kuih bom dan kuih gelang!!
kuih lopes pun mak buat jugak untuk minum petang :)
lepas makan nie jeh aku dah x keruan (kenyang sangat)
kalau lepas makan jenis senang mem"berry" takpe jugak..
malamtue plak kak chik dah standby barang nak buat macaroni goreng style..
ehem! aku memang hantu makan makanan pasta nie.. layan gambar jela weyhhh..

enak dimakan dengan sos ataupun begitu sahaja
okay sambung menternak lemak weekend yang akan datang :)



No comments: