Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, October 9, 2012

Lots Of Love to MELEIS

assalamualaikum..
mukadimah nya aku berasa sedikit frust atau dalam bahasa melayunya kecewa..
kecewa tue boleh jadi kita marah ataupun kita sedih..
aku sedih dengan sikap segelintir masyarakat melayu atau senang cakap MELEIS..
cuba nak menjadi hang tuah kerana bagi mereka hang jebat tue jahat..
tapi sedarkah kamu hang jebat tue sangat sayang kepada hang tuah??

meleis dengan butthurt x boleh dipisahkan seperti irama dan lagu..
okay aku dah melalut jauh nie..
prinsip hidup aku senang jeh..
kalau lu x kacau gua, gua pun x hingin nak kacau lu..
*ayat mesti nak gangster
tapi percayalah, aku x pernah buat perkara yang boleh diklasifikasikan sebagai jenayah..
so, kalau kau kacau aku xdela aku nak bunuh kau..
mungkin mulut aku nie kurang hajo tapi kurang hajo ku bersebab..
takkan lah tiba2 ada mak cik nie tanye, "adik, jalan nak ke spital ikut mane?"
aku pun jawab, "macik nie buta ka? hospital terang2 depan mate macik!"
eh seriously aku bukan macamtue..
mak ayah aku bagi didikan cukup kat aku.. sudah cukup cukup sudah..

aku frust sebab orang dengar sebelah pihak, then nak judge ikut suke
hati kucing ayam kambing deme jeh..
itulah meleis..
kain sendiri terkoyak tidak nampak, kain aku berlubang sikit diperbesarkan..
walaupun aku hidup di dalam kelompok meleis..
aku cuba sedaya upaya untuk tidak tergolong dalam golongan itu..
entry aku kali nie aku xde nak tuju kat sape2.. 
sendiri baca, sendiri terasa..
assalamualaikum..



No comments: