Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, September 17, 2013

Raya 2013 At RISDA !!


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
okay! aku kembali dengan cerita yang dah basi.. haha!
kali nie nak cerita sikit (sikit je) pasal Raya kat office plak..
kitorang wat sambutan Raya At RISDA on 27th August 2013..
pening kepala jugak cari baju nak pakai time majlis nie..
last-2 dah blur sangat dah sebab masa suntuk, aku rembat kat First Lady..
rm99.00 tak kurang tak lebih.. nak kata cantik sangat tak pun.. bese jewp..

kaunter pertanyaan meriah dihias!
persiapan pentas & meja makan..
cordless microphone sume somi aku setting siap-2..
port wajib amik gambar tiap-2 tahun!
mcm bese geng Briged Seni RISDA Perak opening show! haha!
mata tue memang pantas je detect camera..
photoshoot dengan boss baru! En. Awiskarni..
mahal punya pose.. hengko hado?
kan aku dah kata.. port wajib bergambo!
eceh ceh! bajet-2 je sume..
tetamu cilik! Nur Abyana Imani <3
tak dilupa gambar bersama suami terchenta! <3
kesian bucuk muka segan gile!
selamat datang ke Jamuan Hari Raya RISDA Perak :)
pose! pose! pose!
DATIN baju coklat memang sempoi!
okay! last pose!
my bucuk beraya dengan macbeth baruuuu..
hamper yang bucuk sebab jawab soalan cepumas.. EN ANSARI HISAP ROKOK APA? bucuk jawab : ROKOK DAUN!
tupperware plak aku dapat Lucky Draw..
isn't she lucky? cewahhhhh!

sekian untuk report RAYA tahun nie.. hehe!

No comments: