Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, October 26, 2010

Manjung - Teluk Batik

Last Friday, aku dengan 2 orang kakak Erma pegy Manjung sbb ade ceramah agama anjuran PUSPANITA (kekekekekeke).. rase mcm tua plak en.. pagi2 lg da ade masalah kenderaan pe sume.. so kakak Erma gangster terpaksa drive sendiri (tapela bley claim kan kak Erma kan).. so, smpi sane around 10 a.m.
terus r dgr ceramah.. abes ceramah ade Tournament Bowling.. kitorg da semangat tuka baju pe sume..
All in Red Babes! tibe2.. taley main.. cait! mcm gampang je.. sbb xckup orang.. punyelah frust kakak aku 2 orang nie sbb dorg siap bwk kasut + bola bowling sendiri (memang dorg terror pun).. kesian kat dorg.. aku tak kisah sgt lah sbb aku bukan terror sgt pun.. last2 kak Erma gangster dengan hati yang lara bwk kitorg lepak Teluk Batik.. hehehehehehe! x pasal2 bercuti-cuti Malaysia plak en.. minum air kelape.. makan rojak buah.. makan roti aiskrim.. sedapppppppppppppppppppppppppppppppp!
aku siap beli souvenir lg untuk Anas and Anis.. hehe! pastu pegy rumah PKA Maznah.. melawat hubby dye yg baru je lepas operation.. bla bla bla.. minum2 petang pe sume.. balik lah ke Ipoh.. and then pegy makan2 malam plak kat Restoran Anitas.. superbbbbb! aku suke environment dye sbb kat tepi jalan.. makanan pun sedap.. jum aku bwk mengkeme2 makan kat cni! :D
dah makan.. baliklah sbb kakak Erma gangster da penat.. 

p/s : tiada gambar yang dapat diupload sebab masing2 battery da empty :(

No comments: