Kipas Susah Mati

Friday, October 21, 2011

ALLAHYARHAM FAKHRUL RAZI NAZRI

bismillahirrahmanirrahim..
ape2 pun aku nak sedekahkan Al-Fatihah nie untuk seseorang yang aku
da anggap macam abang aku sendiri..
FAKHRUL RAZI NAZRI
arwah nie baru je berusia 26 tahun..
sampai sekarang aku still x percaya yang dye da meninggal..
tapi takdir Allah takde siapa yang boleh menolak kan?
arwah menghembuskan nafas yang terakhir pada hari Jumaat yang lepas..
da seminggu da..

yang aku dapat tau, dye accident dengan lori otw na pegy keje..
aku terkejut + aku sedih + aku menangis
arwah nie banyak tolong aku susah ke senang ke..
seriously, dye lar kawan + abang yang paling best..
tapi dye panggil aku KAKAK.. hehe!

Fakhrul Razi Nazri, aku doakan agar roh kamu dicucuri rahmat..
semoga kamu ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..
amin ya rabbal alamin..

i will miss you brother...


No comments: