Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, October 25, 2011

HATRED

Nabi Muhammad S.A.W ada mengingatkan kepada kita:
"Rahsiakan pertunangan dan iklankan (maklumkan) tentang perkahwinan."
(Riwayat Ahmad drpd Abdullah bin Zubair Radhiyallahu 'anhu dan disahihkan 
oleh al-albani di dlm Irwa' al-Ghalil)

so, xkan lar aku kena risik pun aku nak update status kat fb kan?
xkan aku nak ajak sume kawan2 aku datang kan?
haiyyyo manusia yang suka buat pasal dengan aku..
stop talking shit about me behind my back..
it's so funny how the people who know the least about me, have the most to say..
actually, i don't give any reason for anyone to hate me..
hampa yang create sendiri!!

2 comments:

syj said...

kalau tunang 2..kenalan terdekat..keluarga itu jer~ risik pun sama... :) heboh2 ingat pasar lambak ke jual ikan

piejah said...

tau tape.. kecoh je..
gua da lar bukan jenis nak ikot sgt mulut org nie..