Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, November 29, 2011

The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


 selesai sudah aku tengok Twilight yang memang aku x pernah miss dari 1st movie..
aku tengok dengan mr.hubby + Faten Nabella..
Farah Ain dengan Cukpitot temankan adik2 lain tengok cite Puss In Boots..

okay! aku bagi 3.5 bintang untuk Part 1 nie.. hopefully Part 2 lagi mantop ye!
sumpah aku suke gile tgk Bella kawen dengan Edward..
sebab aku suke gile dengan Edward.. dye kan COOL.. haha!





 tapi Jacob handsome plak aku tengok.. HEHE!

Jacob marah sangat dapat kad kawen.. hehe!

Bella time x make up + sakit hodoh bebeno ghopenye..
yela.. dye mengandungkan anak vampire..
sampai kene minum darah segale..
aku plak nak termuntah monggek.. yuckssss!

Jacob, kau memang handsome dan ganas tapi kau x boleh lawan Edward.. hehe!
cite nie x seswai nokkk untuk kanak2..
banyak sangat adegan "ehem-ehem"..

itu je review aku untuk movie nie..
wa x pandai nak buat review2 nie..

sekian..




No comments: