Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah 1433

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. :)

 
 alhamdulillah, Allah bagi peluang untuk aku bernafas di tahun baru nie..
sejujurnya, tahun baru 1433 nie sangat2 bermakna bagi aku..
sebab.......?
1) aku dah selamat menjadi isteri kepada Syed Muhamad Faizal Syed Hassan
2) aku dah tutup buku lame dan bukak buku baru
3) aku dah start planning macam2 for our future
4) gua dapat mak mertua & adik ipar yang best! =)

so, azam aku bagi tahun baru nie..

1) aku  nak jadi isteri yang solehah untuk suami aku & anak yang solehah
2) aku nak keje rajin rajin dan rajin lagi (tambah skill) then planning for further study.. insyaallah
3) mantap skill memasak.. hehe!
4) nak KURUSSSS!  kemon piejah kemon!!

itu jeh dulu kot.. yang lain2 tue maybe datang bile2 mase jeh ke otak aku nie..

last but not least..
Dear My Lovely Hubby,
tengs again for loving me from all over your heart..
sangat2 appreciate.. harap2 sampai ke akhir hayat.. sampai ke syurga.. amin..
saye ade couple yang halal sekarang! =)

ilysm sayang! muahxxx!



2 comments:

syj said...

nice entry..
doakan kamu capai apa2 usaha yg kamu lakukan ok =)

piejah said...

tengs abang.. i hope so.. amin.. =)