Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Thursday, February 16, 2012

DATING

assalamualaikum..

hari isnin hari berasap sedunia..
aku merempit pagi isnin sebab somi aku tade (outstation)
kereta lagi satu pun tade so terpakse lar merempit..
malang! roadtax aku da hampui.. gamble jela pagi2 mane de roadblock..
balik keje baru nak pegy renew..
so, pukul 5 aku da punch then terus rempit padahal somi aku ajak balik naik kete (ego)
da sampai Chemor kira2 lagi 10 minit nak sampai rumah bley plak ade roadblock..
memang sial gile aku rase.. terpakse meredah rumput2 batu2 patah balik..
text somi then dye pujuk aku.. hew hew! misi membeli dan belah pun bermula..

lapa.. so, makan dulu..

muke penat.. ok! kesiannye..

muke happy.. sebab somi suda pulang!
nasi tue x bape nak menambat selera aku..
senyum je somi aku dengan makanannye..
o-yeah! i love steamboat bebeh..
abes shopping! jum balik! =)

No comments: