Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Monday, February 13, 2012

Food Poisoning

malam jumaat, aku stayback kat opis siapkan buku program untuk
Majlis Sambutan Maulidur Rasul 1433H..
sambil2 tue aku temankan somi aku setting PA utk hari esok..
pastu dye ajak g makan kat Pelita Nasi Kandar, Tesco..
perut aku mmg da kriuk kriuk lapaq habiaq habaq hang..
aku terus order radix ais sama itu maggi goreng tolur mata atas tarok..
somi aku makan dlm 2 sudu je.. aku punye mesti le tggl cucur je (aku x makan cucur)..

balik ke ofis.. x smpi setengah jam perut gua da memulas..
aku ajak somi aku g toilet teman aku berak.. amik hang! aku CB (Cirit Birit)..
kat toilet tue je dah 4 kali.. sien laki aku kene teman..
pastu aku da guling gelantang.. nak on9 fb + twitter pun da xde selera..
aku ckp nak dok dalam kete.. aku pasang air-cond tapi pintu bukak..
pastu perut aku mcm kene tarik2.. aku jerit "babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"..
mmg x lar dye nak dgr kalau dok dalam bilik PA tue..

kemudian, aku pun munnnnnntahhhhhhhhhhh.. buekkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
3x muntah.. lombik badan den nie haaa..
tibe2 somi aku datang.. itttewwww maluuuuuuu..
somi aku pun anta aku balik umah dulu then g opis balik..
mak yg jage.. kat umah mmg bersambung2 le muntah cirit silih berganti..
somi aku pun balik dekat pukul 4 pagi.. kesian kuasa 2 lar cite dye..

hasilnya : 3kg turun.. (tue je nak kabo) kbye!

No comments: