Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, November 2, 2010

Majlis Pelancaran Kelab Usahawan RISDA (RISEC)



Sabtu, 30.10.2010 – Aku kene kerja da sebab ade Majlis Pelancaran Kelab Usahawan RISDA (RISEC).. 
keje arinie dapatlah Cuti Gantian.. gomen mane de overtime2 nie.. kalau ade, da lme aku buat overtime.. haha! so, aku masuk keje ag bpe minit nak pukul 10.. bla bla bla.. tolong kak Erma Sabli buat keje ckit pastu pegy lunch.. balik2 lunch tuka kain sbb aku pki suaq jeans sebelum tue.. aku jage pendaftaran untuk wakil PIBG sekolah menengah.. da settle pendaftaran, dok lar kat dalam dewan tengok Tan Sri berucap.. punya lah lama.. haha! sian ade yg tdo2 dah dgr ucapan.. bercinta jugaklah nak habihnye.. majlis dijangka habis jam 5.30 petang..
dah habis majlis, makan2.. aku suke gle sandwich yg dihidangkan tapi ade sikit je.. HAMPA!


dah habistue lepak umah Kak Erma.. malam tue pegy dengar ceramah Ustaz Kazim Elias kat Dataran Ipoh.. ceramah dia memang NAISSSSSSSS! ;)

tajuk dia mengenai Halal & Haram Pemakanan, Perniagaan & Kehidupan Umat Islam Semasa anjuran Suruhanjaya Koperasi Malaysia..
x pasai2 dapat anak angkat time dengar ceramah nie..
comei budaknye tp susah gle nak senyum!! grrrrrr!!
abes ceramah SUPPER dlu kat dataran.. da kenyang, apa lagas? balik lah.. megholoh.. zzzzzzzz!!


No comments: