Kipas Susah Mati

Friday, November 25, 2011

LOSER!

ehem-ehem! assalamualaikum..

aku letih nak bertekak.. so, berhenti lar menyalak..
kau baik sangat ke nak mengata aku?
aku usik duit2 kau ke yang kau nak angin sangat nie?

aku dah kahwin so kenapa?
at least aku xde menyumbang kepada kemaksiatan dah..
aku couple secara halal kot..

memang aku x baik mane pun.. x bagus mane pun..
tapi kau tue bagus sangat ke?

sudah2 lar dengan perangai mcm beruk tue..
kau mengata aku lebih2 kalau aku x maafkan kau..
jenuh nak cari kat akhirat nanti bro!

nie sume jenis tatau ape2 yang tersirat.. tau yang tersurat jeh..
aje gile mengkeme nie.. dapat duit ke buat cite pasal aku?
aku memang xkan maafkan + xkan halalkan ape2 pun..
tetttttttttt! TAMAT..

6 comments:

syj said...

hmmm even teruk pon cer pikir postif sket
yang dia nak jadi polis moral mende..

betul dari segi kau..kau simpan jela..biarlah cik puan ni bahgia.

piejah said...

dye tade life lar abg..
smpi ade mase sibuk life org..

syj said...

maybe life dia kaco hidup piejah.apa neraka la orang 2

piejah said...

apa neraka kan? HUH!

syj said...

apa neraka.mmg tahi suci grrr

piejah said...

tahi ayam candu habaq hang!