Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Friday, November 25, 2011

STOP!

kenape suke menyalak? hang tuhan ka? matchmaker ke?
jage hidup sendiri.. jage pasangan sendiri..
sebab aku x pernah sibuk pun mcm mane hang couple, mcm mane hang clash..
mcm mane hang jumpe pasangan baru..
buang mase aku jeh tau amik tau pasal hang..

hang sape ea dengan aku?
kenal mase beranak ke? katil sebelah2 ke?

jangan nilai aku mcm hang dah kenal aku lame sangat..
bukan sume bende aku bley cite..
dan x sume bende yang kau tahu tue betul..

walaupun aku 22 dan kau tue dah cukup tua, dats not mean kau lg hebat okay!
muhasabah diri masing2.. =)

8 comments:

syj said...

Polis Moral mmg mcm ni..taw cakap je.

piejah said...

dye cakap tentang benda yg dye tatau pun.. =)

syj said...

suruh dia jaga punggung sendiri..pergi jauh dr punggung piejah..wat sakit pala jer

piejah said...

tah! suke2 dok tepi punggung org!

syj said...

mcm xde punggung nak jaga punggung sendiri

piejah said...

punggung busuk! sbb tue lar!

Anonymous said...

hikhik

piejah said...

gelak jeh? HEH!