Kipas Susah Mati

Monday, January 9, 2012

07-08 January 2012

assalamualaikum..

hari sabtu lepas aku + somi + mak + ayah pegy KL..
hari ahad tue ade kenduri kat Ampang..
so, mula2 pegy umah Mak Nyah kat Selangor Polo Country Club, Kota Damansara..
Mak Nyah nie lar satu2 nya kakak yang ayah aku ade..
kakak ayah aku sorg lagi dah meninggal..
da sampai sini, memang aku terkam KUCING lar!!

jangan amik gamba titew! titew mayu ahhh..
baba sebelum kene kokak dengan si gemuk..
eh! eh! dye manje dengan titew lar.. peace!!!

comel kan? lagi 2 ekor suke lari2.. nyorok bawah kete..
ate cemane gaye aku nak kejo? kalau muat masuk bawah kete tapela..
setahun lepas aku datang tadela beso gedabak gini rupe..
seminggu rm100 makanan kau, mane x demoknye.. hew! hew!

pastu aku tinggalkan mak & ayah kat rumah Mak Nyah..
lari pegy IKEA! somi aku sanggup berlapo sbb nak makan fish n chips kat IKEA katenye..
tengok2 tade plak haritue..
menu aku seperti biasa bro..
spaghetti dengan meatball.. somi aku kemain amik chicken wing sampai 5!!
last2 muntah!! ( tank peruit tecik sangat )

saye tahu saye AYUUUUUUUU!!
saye tahu saye GAGAHHHHHHHHHHHH!!
eleh baba memalu sbb orang kinguk dye..
jom balikkkkkk!! ( malu lagi orang kinguk dye.. hehe! )

esoknye dalam pukul 11.30 gerak pegy Ampang dari Sungai Buloh..
oh! aku x bgtau ea aku tido umah abang aku kat Sungai Buloh.. hew! hew!
aku memilih untuk bawak anak2 yeop ke Ampang dan yeop tade pilihan
lain selain daripada bawak mak dan ayah..

pic ter"romantik" 2012..
then mak ajak pegy KL.. so, yeop bawak ayah balik..
takkan nak bawak ayah pegy KL.. mau ngamok satg..
baba kate park kete kat LRT Ampang, tayah bawak kete..

patuit beria ajak naik LRT.. nak amik gambo kat cni rupenyeee..
yang aku kokak tue bukan gula2.. tapi TOKEN ye TOKEN!!

terover plak dah tahu muke tue beso.. itu anak buah saye!!
mak! mak! mak ingat x titew naik LRT mase mule2 dibuke kepade orang awam? =)

 dah setahun aku x naik LRT, tibe2 tengok pakai TOKEN! hehe!
macam main game pulak kan.. 
"kalau hilang, x balik.." - baba cakap
da amik kereta kat Ampang, terus makan kat Kadir Tom Yam ( Taman Sri Ampang )
pastu kitorang solat maghrib kat masjid taman rumah baba..
gerak ke Sungai Buloh, packing barang2..
tepat jam 10.10 malam masuk highway balik ke Sungai Siput..

alhamdulillah selamat sampai jam 12.00 pagi..
amin.. =)




No comments: