Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Wednesday, February 1, 2012

F A M I L Y

assalamualaikum..
CNY kembali lagi..
itu membawa petanda rumah aku penuh dengan adik beradik..
sume pakat balik.. sorg je kakak aku kat Klang x balik..

ari sabtu seperti yang dirancang nak pegy berkelah kat Chepor..
abg ipo gua yg ensem lagi kacak mmg tender BBQ.. 

mari! mari! panas! panas!

tokey kelah.. lovely mum!
ayah.. macam bese.. jd mandor je kat homestay..
hari da hujan! mari balik..
x banyak pic bley upload sbb sbb sbb.. hehe! marah nanti sume x lengkap menutupi..

malam plak plan ke ipoh nak cari baju wedding..
kakak2 aku sume nak bergaye pakai baju serupe..
da penat cari, lepak lar minum2 kakak aku belanje..

jelir2 kat mak su tapi suh mak su amik gambo.. tah pape..
nie paling manje dengan aku.. dah darjah 2 still dok atas riba aku..
3 dara pingitan kat belakang da reserve nak naik kete Pak Su..
lepaking at Restoran Nasi Vanggey..
Dato' K mase mude2..
nie adik Dato' K tadi.. sume comottt!
okay! muke kite nmpk half je.. hehe!

No comments: