Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Wednesday, February 1, 2012

Ipoh-Kuala Kurau-Penang-Parit Buntar-Ipoh

assalamualaikum..
aritue plan memang baik punyeee nak ke Kuala Kurau..
ade wedding officemate gua.. Kak Erma Sabli..
mula2 nak gerak dari Sungai Siput.. last2 ke Ipoh sebab adik
nak anta adik kecik Nur Atikah Mohd Kamal..
then terus ke Kuala Kurau.. makan nasi minyakkkkkkkkk!

cantik sangatttttt!!
saje nak tayang baju baru..
da abes makan, terus ke Penang.. hujan lebat so lalu ikut jambatan.. 
(sebenonye aku x nampak signboard ke ferry.. haha!)
lepak kat Queensbay jeh.. aku da hilang akal nak ke mane..

posing untuk nampak kurus..
kes lapo sangat x dan nak tggu pegy Padang Kota..
tanpa membuang masa kitorang pegy Padang Kota Lama..
jauh jugak lar menapak.. standard lar bai, hari ahad kan..
aku pilih meja ngadap laut.. hehe!

sume cakap CHEESE.. adik je KEJU.. :P
Char Kuey Teow x sedap mane RM9.00

yang nie licin isi dalam.. tinggal kulit jeh.. hehe!

adik punye pasemboqqqq hussainnnn..

aku dengan CukPitot makan laksa penang habaq hang..
xde gambo lar sebab da licin.. hehe!

ololololo.. baba wat muke omey omey..

adik yang omey semacam.. aummm!
esok plak aku da plan nak pekena nasi kandaq line clear..
panjang gila beratur kali nie..
baba, cukpitot n adik je beratur.. aku cari meja..

adik si vegetarian.. nasi dye paling murah..

line keliaq! terbaik!
da kenyang jum exercise panjat bukit! :D
kitorang da set awal2 nak naik ketapi Bukit Bendera version baru nie kan..
mcm LRT habaq hang.. kejap je da sampai.. hehe!
barisan ckit punye panjang.. nak nangis kitorang beratur..

rm 8.00 ye untuk pergi dan balik..

yeah! manusia terensem di Bukit Bendera.. haha!

letihhhhhhhh!!

penang kecik je kan.. sume bley nampak.. hehe!

sweet couple! =)

ada masjid tau atas sana..

sibling! yeah!

so, itu last tempat kitorang pegy dlm penang.. letih sangat..
patut lar ramai org kan.. CNY.. hehe!


kekasih jantung hati demok kuh..

jum balik!!

Char Kuey Teow Omaq, Parit Buntar
rm 3.00 je tau!!
masing2 licin.. tggl kulit udang jeh..
 Char Kuey Teow kat cni terbaik bagi aku..
sebab tue aku singgah jugak Parit Buntaq sbb da lame x makan..
dulu rm 2.80 pastu naik jd rm 3.00
kira ok lar tue.. ley makan 3 pinggang dibandingkan dengan Padang Kota punya..
masing2 pun da penat, rabak.. 
pas makan terus gerak Ipoh dan kembali ke rumah masing2..
tengs baba, adik and cukpitot bikin gempak lagi our vacation.. 
wasalam..


No comments: