Powered By Blogger

Kipas Susah Mati

Tuesday, May 15, 2012

Avenged Sevenfold Live In Malaysia

assalamualaikum..
entry nie pun macam dah basi.. pedehal? 


29th April 2012, Avenged Sevenfold Live In Malaysia ( Surf Beach, Sunway Lagoon )
nak dijadikan cerita, aku beli ticket nie last minute..
sebab boss last minute cancel progra, 30hb punya..
nahhhh! tarik nafas dalam2.. nak menjerit suma ada.. alhamdulillah..

walaupun beli ticket pada kadar yang agak mahal (RM 198).. takpela.. REDHA!
aku pun dah apply cuti 30hb terus sambung Labour Day..

1 untuk aku, 1 untuk baba

 pale hotak aku nie mcm2 ada.. JAKUN! EXCITED! suma ada..
dah lar 28th April 2012 ( Sabtu Malam ), kereta laki aku kena pecah kat #TwtUpIpoh
macam2 kes.. hahahahaha!
aku balik KL dengan tingkap x hado.. berminyok jeh muka..

kitorang ke Sunway dalam pukul 5..
cari parking kete abeh dekat dengan venue..
jalan sikit jeh dah nampak dah stage.. 

muka puas hati?
 time nak beratur.. perghhhhhh!
lautan manusia (x sempat nak kira satu-satu)
fyka pun ada sama tapi ticket lain2..

ihsan : google
beratur punya beratur last-last dapat masuk..
air + camera suma x boleh bwk masuk..
awal-awal lagi aku dah tinggal D90 kat umah..
tapi security check bag aku ala-ala tok jewp..
masa kat dalam, dorg bantai jual mineral water rm5 sebotol..
melayang rm10 kerana 2 botol mineral water cap F & N tue.. *sigh

time aku masuk Surf beach, Love Me Butch tengah perform..
berlari lar aku dengan asben aku (mengah sial)

ihsan : google
abes jewp Love Me Butch, dorg pasang lagu Metallica tah bape lagu tah..
menangis jugak nak tunggu..

dalam pukul 9 macamtue baru Avenged Sevenfold keluar..
ting ting ting ting ting ting! (bunyi piano)
Now Your Nightmare Comes To Life!
time tue lar sume nak tolak-tolak..
yang dok belakang sekali pun sibuk nak ke depan..
aku jumpe kat luar, aku sekeh-sekeh nanti..
last-last aku ajak asben aku ke tepi..
satg aku kene tindih, kene pijak x pasal jewp..

ihsan : google
next next next suma gambar jeh ihsan daripada atok google yang sangat berguna..




part nie paling sedih!!
ehem! x nak dok malaysia kehhh?
aku nak update pun banyak idea dah xde..
gambo yang ade pun aku google..
kalaulah kalaulah boleh bawak camera kan ( kalau tue memang indah bak kata baba )
kalau A7X datang lagi tahun depan pun, aku sanggup!
kBye! :D

No comments: